nedeľa 1. októbra 2017

Septembrové spomienky

Vítam vás u mňa! V poslednom čase je vás stále menej. Niečo sa stalo zrejme aj v nastaveniach blogu, pretože už dlhšie nemám na G+ plusky, ale hlavne som stratila čitateľov z USA. To neznamená, že preto blog zanedbávam. Viete, že v poslednom čase mám viac roboty. Nestíham vyšívať, dokonca ani "čajíčkovať". Neskončí sa to rýchlo. Dúfam, že do Vianoc všetko dorobíme :-)

Takže môj jesenný dizajn od Nurdan na druhý pokus tiež ide pomaly:



September 2014:




September 2015: 







September 2016:














Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

14 komentárov:

  1. You made a lot off beautiful thinks Daniela ...bravo
    Happy October to you !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Όλα είναι υπέροχα!!! Μπράβο σας!!!
    Καλό και ευλογημένο μήνα!!!
    Φιλάκια!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neboj, Danielka, ja ostanem vernou návštevníčkou Tvojho blogu :-), lebo ma fascinujú Tvoje výšivky a páči sa mi Tvoj humor. Ináč aj ja som si všimla že nemám G+. Pekný začiatok týždňa.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Danielka, ja som tu...aj keď nedávam stále komentár, určite si to čítam! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka aj ja som tu ,sledujem ťa stále ,tvoje vyšívky su krásne...Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danka,
    ja u Teba budem "navždy" :-)
    Výšivky sú nádherné, rada si s Tebou zaspomínam... a že nestíhaš vyšívať ani čajíčkovať nevadí, veď máš toho dosť a do toho ešte aj škola.
    Pekný týždeň Ti prajem, páá

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dani,Tvé výšivky jsou překrásné, máš můj velký obdiv. Na kukandu k Tobě chodím každý den, jen ty komentíky trochu váznou.
    Dani, měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Great progress on your embroidery, Daniela! Love all the projects from the September flashback :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. You've made sweet creations over the years Daniela.
    Great progress on your current cross stitch project.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tiež som stále tu ... Ani spať nejdem, kým si každý večer neprečítam tvoj nový príspevok ... :) Danka, si neuveriteľne tvorivá ... toľko krásy si vytvorila ... a že ju teraz trochu zanedbávaš? Máš veľa iných starostí ... Prerábku dokončíte a práca na nových projektoch sa rozbehne opäť rýchlym tempom ... Dani, maj sa dobre, papa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Danielko, koukám, že máš ve výčtu vzpomínek i dárečky, které jsi vyrobila pro mne a zdobí mi byt a já se s nimi chlubím. Zůstanu ti stále za tu krásu vděčná.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Už som tu. Bola som v nemocnici na infúziách, ale chrbát stále bolí. Teším sa na Tvoje krásne výšivky.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Danka, mám radu tie tvoje prehliadky starších výšiviek, sú nádherné a je dobre pripomenúť ich.

    OdpovedaťOdstrániť