utorok 5. decembra 2017

Jednorazové čajové filtre

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Nevyšívam :-(

Aj mňa ešte dokáže prekvapiť niečo, čo sa týka čajov a ich prípravy. Čaje sú skutočne veda, ktorú možno dokonca študovať na vysokej škole. 

Pri kúpe čaju Basilur som dostala darček - malé vrecúško. Nevenovala som mu pozornosť a odložila som ho bez toho, aby som zisťovala, čo v ňom je. Pomyslela som si, že to je vzorka nejakej čajovej špeciality, ktorú majú momentálne v ponuke.

Teraz, keď som sťahovala svoju "čajovňu", vrecúško som objavila založené za prázdnymi, ale peknými obalmi (s takými sa neviem rozlúčiť a ešte ich dlho opatrujem). 

Až dnes som sa k vrecúšku dostala. Prekvapilo ma. Nie je v ňom čaj, ale 10 jednorazových čajových filtrov. Priznávam sa, dodnes som o takých nevedela. Vyskúšala som:



oolong


čaj nie je v originálnej škatuľke



Na internete som zistila, že filtre sa dajú bežne kúpiť aj v našich e-shopoch, dokonca od rôznych výrobcov. Predávajú sa v baleniach po 100 ks v cene okolo 4€. 

Nuž, musím uznať, že manipulácia s filtrom bola jednoduchá, celkom dobrá a po vytiahnutí z čaju odpadlo čistenie sitka, ale ......... ale pre mňa to nemá atmosféru, pre ktorú mám prípravu a pitie čaju rada :-)))

Viem si však predstaviť používanie takýchto filtrov pri príprave čaju v práci, kde si človek robí čaj skôr ako prostriedok na povzbudenie, či udržanie pozornosti kofeínom, alebo ako tekutinu potrebnú pre organizmus. Psychohygiena to určite nie je :-(

Takže, máme na výber. Každý podľa svoje chute, času, či nálady. A to je dobre!



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela


6 komentárov:

  1. So clever ♥♥♥

    You have lovely tea pots Daniela (saw them on your previous post)
    Paaaa ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej Danielka, to som ani ja netušila, že existujú takéto filtre... super...ešte, že si čítam tvoj blog...d. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takové filtry jsem vůbec neznala. Já mám taky ráda ten rituál kolem sypaného čaje.. i když mám asi tři krabičky sáčkovaného čaje.. když spěchám. Jinak Oolong je jeden z mých nejoblíbenějších.
    Danielko, hezký den. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujímavá a praktická vychytávka ... Dani, maj sa dobre ... L.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka,
    krásna zimná šálka. Ešte je u vás sneh? Lebo u nás sa dnes celý roztopil...
    Filtre na čaje registrujem už niekoľko rokov, dokonca bývajú aj iné tvary... ale tiež sa mi páči práve ten rituál.

    OdpovedaťOdstrániť