streda 6. decembra 2017

Mikuláš

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Deň Mikuláša má pre mňa niekoľko významov:
  1. spomínam na naše deti v tento kúzelný deň, na vyumývané čižmičky v okne, radosť v očiach pri vybaľovaní darčekov a v neposlednom rade na 5-ročného Maťka pri odozdávaní balíčka ozajstným Mikulášom v manželovej práci. Do mikrofónu namiesto básničky povedal, že sa mu zdá byť zaujímavé, že Mikuláš má presne také isté ruky, ako náš ocko :-)
  2. manžel má v tento deň narodeniny :-)
  3. pred 42. rokmi sme boli s manželom (vtedy ešte manžel nebol) na svadbe mojej vtedy najlepšej kamarátke Hanke, ktorá sa vydávala za manželovho bratranca Milana. Už dlhšie bývame v jednej dedine, ale sa nestretávame, nekamarátime. Je to škoda :-(
  4. práve dnes sú to 4 roky, ako som začala písať blog a stále ma to napĺňa :-)
Dnes som si vyzdobila okno mojimi mikulášskymi výšivkami. Najskôr som ušila malý vankúšik:







vlaňajšie vrecko na čajové sviečky mi robí radosť aj tento rok



Dúfam, že ste aj vy prežili dnešný deň po mikulášsky :-)



Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela

8 komentárov:

  1. ♫ ♫ ♫ Happy Birthday to Milan Bencur ♥♥♥♥ Today I, also a package sent to you :)) There is a small gift inside for Milan as well. Hope it will arrive in time.

    As per your Christmas Corner; everything looks just wonderful ♥♥♥



    Paaa

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Manželíkovi prajem všetko najlepšie k narodeninám!!! Verím, že ste to aspoň trošku oslávili. A že chodil aj Mikuláš :-)
    Náš Kubko sa vždy teší na Mikuláša, ale niečo zarecitovať - to sa hanbí, snáď ho to raz prejde...
    Vianočnú výzdobu máš krásnu Danka, aj nové vrecko k nej pekne ladí.
    Dnes čajík nebol?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Danielko, gratuluji ti k výročí tvého blogu, ať ti dělá stále radost ... blog i tvoje tvoření je naprosto nádherné. Je radost se dívat na tvoje okénko.
    Manželovi dodatečně přeji všechno nejlepší .. hlavně zdraví !!
    Mějte se hezky. Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V prvom rade Ti Danielka gratulujem k výročiu Tvojho blogu.Som rada, že som ho objavila a s radosťou sem vždy nakuknem. Vankúšik a mikulášske vrecúško sú tak nádherné, že ja snáď začnem tiež vyšívať. My sme včerajší mikulášsky večer strávili na vianočných trhoch, ale mám z toho také zmiešané pocity. Žiaľ komercia čoraz viac prevažuje nad tradíciami. Prajem krásny predvianočný čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Happy blog anniversary Daniela!!! You've made another adorable Christmas ornament for your home.
    Sending birthday wishes to your husband too :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Danielko, máš krásné vzpomínky a nádhernou výzdobu. Blahopřeji také k výročí blogu, ty máš vždy co krásného ukázat a díky ti za vše! Jen tak dál.

    OdpovedaťOdstrániť