štvrtok 5. apríla 2018

Kúpele Lúčky

Vitajte u mňa!
Ďakujem vám za komentáre v predchádzajúcom príspevku!

Vyšívam dvojmo:




V škole som dnes končila o 11:15 h. Inokedy len "skočím" do malého obchodu vedľa školy po pár maličkostí, ktoré nám chýbajú k vareniu a idem rýchlo domov. Áno, rýchlo, rýchlo, lebo doma mi je najlepšie :-)

Dnes sme mali pri príležitosti Dňa učiteľov (28. marec) slávnostný obed. Domov sa mi na hodinu neoplatilo ísť. Čo robiť? Nuž, tomuto sa hovorí ťažká závislosť:

na parkovisku v aute, je to normálne???
ale urobila som 3 štvorčeky :-)

Dnes sa ešte vrátim k pondelkovému výletu do Lúčok:




tečie tu teplá voda
prameň Valentína
kúpele Lúčky
bazén s termálnou vodou




A pribudol mi hyacint. Mám rada tento kvietok, ale manželovi jeho vôňa pripomína krematórium, preto som si ho tento rok nekúpila. Ono, nekúpila som ani tento. Po jednom sme dostali dnes v škole k nášmu sviatku :-)



cyklámen mám dnes presne 4 týždne, urobil mi veľa radosti, ale už začína blednúť, končí :-(
lomikameň sa drží, jeden kvietok odkvitne, druhý rozkvitne :-)

Domov som prišla plná jedla, sladkého koláča, kávy a nejakého nealko drinku. Všetko bolo veľmi dobré a najlepšie na tom bolo, že nás obsluhovali naši tretiaci - hostinskí. Sú skvelí!

Na čaj som chuť nemala, tak som si dala niečo na zahnanie únavy, ... horčík:




Ďakujem vám, že ste sa zastavili u mňa a venovali mi chvíľu zo svojho vzácneho času!

Nech sa vám darí!
Daniela!

5 komentárov:

  1. Danielko, máte krásné kúpele, vypadá to tam moc hezky. Já vůni hyacintu miluju. Mám dva, které už pomalu půjdou do zemi, před delší dobou odkvetly. Ovšem na zahradě jsou taky dva - přesně jako u tebe na fotce - teprve pokvetou - těším se. Tvůj hyacint je hezky nazdobený růžovým papírem /?/ - dobrá inspirace, taky ho takhle někdy nazdobím a daruji.
    Papa Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekná reportáž z kúpelov Lúčky ... je tam krásne ... ale som rada, že som ich služby zatiaľ nepotrebovala ... :)
    Danka, keď hyacint odkvitne, tak postupne bude vysýchať ... nevyhoď ho (tak ako som to niekoľkokrát urobila ja ... ) Treba ho odložiť na chladnejšie miesto, alebo kdesi do tieňa, polievať minimálne ... on sa po čase opäť zobudí a začne rašIť ... preniesť do tepla a začať viac polievať ... opäť krásne vykvitne ... pa L.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dani, já ti také blahopřeji ke Dni učitelů a přeji, abys měla ze své práce stále radost. Určitě jste měli pěkný den s takovým pohoštěním. Mně se hyacint líbí a připomíná mi dobu, kdy jsem jako dítě kupovala tuto květinu mamce k MDŽ, někdy i ten brambořík (cyklámen). Budu se těšit, až ukážeš, jak ti hyacint rozkvetl. ... Pěkně jsi nám představila kúpele Lúčky, znám je z vyprávění a po pravdě jsem nevěděla, že jsou na Oravě. ... Štrikování ti pěkně přibývá, ale nad výšivkou si trochu hlavu lámu, co to bude? Měj se fajn, Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dani, to byl pěkný výlet do lázní Lúčky.
    Krásně Ti to na okně kvete. M.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka, opäť si ma dostala na miesto, kde som nebola a tohvie či sa niekedy dostanem...ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť